filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
Got my car on Friday took it back the same day after I gave them $817 I notice my temperature gauge was going all the way to hot my fans wasn’t even working under the hood was working when it was put in that shop I got talk to real nasty and very unprofessional when I...
Read more
#1365000
Reply to reviews
In October of 2017, I purchased a coolant fan for my 01 Jeep. I picked my vehicle up on Friday and by Monday or Tuesday I was taking back to the service center. Apparently, the fan was bad because it sounded like an airplane taking off. A new fan was put in my Jeep....
Read more
1.0
#1363438
Reply to reviews
I had the starter unit replaced in my car. At the time I picked my car up, Karl told me the starter had a limited lifetime warranty for parts and labor. The issue I had was that the warranty was not printed on my receipt. I called Karl and told him about this and he...
Read more
#1362753
Reply to reviews
Show

Aamco - AC work

My AC went out while i was in florida i took it to aamco they me it was fixed i had i life time warrety on it. Week ago it went back out again took it back they said the lines were leaking. They said its going to cost 1000 dollars to fix. Why im i being charged this kinda money if they worked on it already if i have a warrety on it.
1.1
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Service Scheduling
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#1359657
Reply to reviews
I have an older model motorhome and the transmission was not shifting properly. I brought the motorhome to several companies and technicians and they could not diagnose, let alone fix the issue. I brought the motorhome into Russ and he diagnosed the issue and fixed it....
Read more
4.9
#1359201
Reply to reviews
The worst place to take your car or truck. The pinion bearing were bad. They had one to work on it. Stay there for 3 week they never turn a bolt.the frist visitors the cost were $579.86 than2 days later the price went up to $789.34 then a week later. went up to $987.56...
Read more
1.1
#1349783
Reply to reviews
Show

Aamco - Pissed off customer.

Guy charged me 800$ to fix a axcel within 24 hours of leaving his shop it breaks down at a red light and now he’s saying it’s a 2000$ transmission job
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Service Scheduling
Staff
Turnaround Time
Value for money
Website
#1348129
Reply to reviews
Aamco - Pissed off customer.
Aamco - Pissed off customer.
Aamco - Pissed off customer.
Brought my 2011 ram to aamco in lake Charles La. 08/20/18. Was told before I went that they would have it ready by the following Friday. I understand things happen, I had to call every day and check. It wasn't till the 8/29/18 till it was "ready" 4200.00 later, I get...
Read more
1.5
#1348063
Reply to reviews
Show

Aamco - 3000 for new engine

I had my vehicle serviced and had a new engine put in... 3days later car shut down... Went back to the aamco and it was out of business
#1347050
Reply to reviews

Contact Aamco

Mailing Address:
Aamco Transmissions Inc.
201 Gibraltar Rd.
Horsham, Pennsylvania 19044-2329
United States
Phone:
(888) 346-3226
More
So a couple of weeks ago I took one of my company trucks to AAMCO Transmission for some repairs. They told me my transmission needed rebuilt. They told me it would take a week to rebuild it and that the cost was $3200. I said that's fine go head and fix it. So a week...
Read more
1.2
#1345138
Reply to reviews